Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si představovali, a vy si většinou ani neuvědomíte, že se na tom dalo ledacos změnit, kdybyste telefon dokázali lépe využívat. Kniha Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu vám pomůže vypořádat se s úskalími komunikace po telefonu a zdokonalit své schopnosti a dovednosti nezbytné k tomu, abyste po telefonu působili přirozeně a telefonátem dosáhli toho, co potřebujete – ať už pracujete jako ředitel, obchodník či sekretářka. Kniha je rozdělena do tří částí: Jak zvládnout přístroj, Jak zvládnout hovory a Jak zvládnout sami sebe – samozřejmě ve vztahu k telefonování. Pokud si z četby této knihy odnesete alespoň část doporučení, rad, tipů a návodů, budete mít podobný pocit, jako když řadu let používáte svůj starý víceúčelový kapesní nožík a jednoho dne na něm objevíte nový nástroj, jehož jste si dříve nevšimli a který se vám zrovna skvěle hodí. Stejně tak možná objevíte, že telefon jako prostředek komunikace skrývá možnosti, o nichž jste dříve ani netušili.
Položku Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu naleznete i v těchto kategoriích:
Dětský telefon - hračka 53 ks
Rádi bychom Vám nabídli další položky s motivem Telefon z našeho partnerského eshopu www.obrazkove-povleceni.cz, který je zaměřený nejen na dětské povlečení, ale i na další kategorie například:
2 položky Povlečení Telefon,
2 položky Povlak Telefon,
1 položku Přehoz na postel Telefon,
1 položku Ručník Telefon,
1 položku Osuška Telefon,
Celkem 7 položek Dárky Telefon